دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

این وبلاگ برای اطلاع رسانی از آلبوم ها و همکاران محسن چاوشی است

دانلود آهنگ محسن چاوشی بی بدن

ببین مادر ببین مادر ببین مادر زمستونه
ببین احوالمو که مثل موی تو پریشونه
واسم رخت عزا تن کن همینجا شمع روشن کن
که امشب حال من عین شب شام غریبونه
حدیثی آیه ای چیزی بخون مادر پریشونم
پریشونم که اینجایی و از چشم تو پنهونم
بغل وا کن واسه پروانه های پیرهنم شاید
بتونم تیکه هامو توی آغوشت بچسبونم
یه جوری گریه کن دنیا بفهمه مادرم اینجاست
تو میدونی فقط که پلک های آخرم اینجاست
صدای گریه هاتو میشنوم دستاتو میبینم
بهم نزدیک شو نزدیک سنجاق سرم اینجاست
جهان دیوونه ای بی دردسر میخواست من بودم
که اهل سوختن بودم که اهل ساختن بودم
دلم میخواست از این لحظه های بی وزنی
به آغوش تو برگردم اگرچه بی بدن بودم
بی بدن بودم …
ببین مادر ببین مادر ببین مادر زمستونه
ببین احوالمو که مثل موی تو پریشونه
واسم رخت عزا تن کن همینجا شمع روشن کن
که امشب حال من عین شب شام غریبونه

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: jahanami ׀ تاریخ: شنبه 26 اسفند 1402برچسب:خش آنلاین, آهنگ پخش , موزیک ,دانلود آهنگ ,دانلود بی بدن,آهنگ بی بدن, احساسی دانلود بی بدن , آهنگ جدید بی بدن,,دانلود آهنگ های محسن چاوشی ,متن آهنگ, متن آهنگ بی بدن ,اخرحسن چاوشی, محسن چاوشی mohsenchavoshi,music ,بی بدن,koche akhar,chavoshi mohsen,,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید از البوم نفرین با محسن چاوشی بودم و با اهنگاش زندگی کردم. با صداش لحظه های نابی رو تجربه کردم. بخاطر همین موضوع این وبلاگو راه انداختم تا یه جورایی از محسن چاوشی تشکر کنم ...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohsenchavoshi1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM